torsdag den 19. maj 2011

Bare et par blokke vaek

Jeg gik en tur tidligt i eftermiddag. Jeg kredsede huset to gange, og gik hele ejendommen linje. Intet. Puha.

Men inden for tre blokke af Det D * mn House, blev jeg forbløffet over, hvad jeg så.


Det er desværre hjem til en syg, ældre ægtepar. De havde ikke brug for denne. Jeg stod der i flere minutter stirrer på, hvad der var tilbage af deres garage. Deres tag er i laser.

Disse er steder jeg går med næsten hver dag. Og i går aftes, kunne du ikke få inden for 200 yards af dem. Stadig i dag, er der en sidegade en blok fra denne ødelæggelse, at politiet ikke vil lade dig gå ned, fordi der er endnu værre skade.

Dette er forsiden af ​​en dagligvarebutik, hvor de kommer ud til bilen for at tage din ordre. (Vi hyppige dem for sodavand.)

Og disse scener blev alt for almindeligt.




Jeg fortsætter med at blive forbløffet over, hvad jeg ser fra hele floden. (Vores kabel, som gik ud kort tid efter fik vi en "all clear" omkring 9 aftes endelig kom tilbage på et godt stykke efter 3 i eftermiddag, så jeg lige nu at blive fanget op på disse billeder. De er skræmmende, og hjerteskærende . De stakkels, stakkels mennesker!) De siger det er den værste tornado at ramme St. Louis siden 1967.

Da vi krøb i kælderen i går aftes, jeg blev mere og mere bekymret, da jeg kunne høre den fjerne tv tracking stormen, som det blev stadig tættere.

Og at tænke, hvis det var kommet blot et par flere blokke. Ikke miles. Blokke.
Grateful ikke engang begynde at dække det.

Ingen kommentarer: